Tuesday, February 26, 2013

Stranger again, again and again.

I am nearly whizz at making a lot of friends. But i am little bit drown when it comes to love. Yes, trust me.
When it comes to heart and feeling it will become so complicated. Dont you think so?
I am so weak. Yes, i am.
I am so unpredictable. Yes, perhaps?
Bukan niat utk melukakan hati sesiapa, tapi aku sedar aku dah melukakan hati orang lain.
Niat dihati utk berkawan dengan semua orang tapi apa kan daya bila cinta itu hadir dengan tiba-tiba.
Aku cuma insan biasa, yang tidak mampu menghalang sesiapa.
Dalam hati kecil aku, terasa sangat sedih. Sedih sebab kita tidak mampu menjadi kawan seperti mana kita kenal dulu.
Ini takdir, bukan?
Aku percaya, mungkin mereka sendiri pon tidak mampu nak menghalang perasaan sendiri.
Tidak ada sedetik pun, aku nak blame sesiapa.
Tapi aku cuma mampu berdoa, yang mereka hidup bahagia with some else.
Aku sendiri pun tak mampu nak bahagia kan diri sendiri, macam mana aku nk bahagia kan orang lain.

Biarlah aku hidup macam ni, dari memiliki seseorang utk mengisi ruang dan waktu kebosanan aku.
Aku tak pernah rasa sunyi, kerana aku tahu aku ada Dia.
Aku mampu berdoa, supaya dia mampu memberi aku kekuatan supaya aku dapat lalui semua dugaan hidup seorang.
Dan aku selalu bersyukur, kerana dikurniakan keluarga yang bahagia, kawan yang penyanyang serta orang sekeliling yang baik.
Yes. One more thing,
I do believe, this heart will open for someone who really truly love me.
Wasalam.





No comments: