Saturday, December 15, 2012

Dreamer

I am a dreamer, don't ask why. Sure, all of us used to be a dreamer. 
Mine?
I am in love with this car, like past 5 years ago. 
For me, this is the best car ever.
The shape, the color, the engine.
ada je yang cakap kereta ni tak best, peduli apa dengan orang cakap.
ini impian saya, it depends on individual.
Impian ni bagus sebenarnya, untuk set mind try to achieve something that we want.

Inshaa ALLAH, dengan berkat doa dan usaha.
akan aku cuba target untuk dapatkan kereta ni.
now, below 100k dah boleh dapat.
MINI COOPER
ouh, my babyyyyyyyyy!
mata aku takkan terlepas pandang bila orang lain bawak mini cooper.
ada je orang cakap, 'alahhh, bawak mini cooper macam bawak kelisa je. baik ko beli kelisa'
-_______________-"
dalam hatii, 'sukati aku la'
tak pernah naik lagi mini cooper, so sesiapa yang ada tuh bagi lah aku rasa naik sekali.
Like seriously, aku boleh pengsan kalau dapat naik. Excited terlebih!

baru-baru ni aku minat satu kereta plak.
FORD-FOCUS
ini sangat cool!
lawa gila nak mati kan?
arghhhhhhhh!
harga pasaran sekarang around 130k.
Murah rezeki, tak kemana semua ni. 
:)

aku ni suka kereta suma, macam lelaki kan? tak salah kita impikan sesuatu yang besar.
jangan kereta je besar, tapi duit pokai. 
No, no, no!
kena seimbang, mengikut kemampuan.
semua ni nafsu semata-mata.
tapi kalau rezeki terlebih, apa salahnya. 
ewahh. 





No comments: