Sunday, June 28, 2009

.mood for him.

1. Kekasih saya adalah :
= a best person in the world.

2. Saya sedang mendengar :
= sweet sacrifice by Evanences.

3. Mungkin saya patut:
= mundy time nih! :)

4. Saya suka :
= chocolate! damn! damn! so much!

5. Sahabat baek saya
= saya sayang mereka!

6.Saya tak paham :
= kenapa dia tanye soalan2 pelik.awk sehat? haih.

7.Saya kehilangan :
= kucing kesayangan saya, shitoking!

8.Ramai yang berkata :
= "buzz, ko dgn sape skang?" haih.penat nk jwb.

9.Makna nama saya :
= nurbazilah membawa maksud cahaya cerdik.thanks nenek!dye yg bg!

10.Cinta itu adalah :
= suci.yg tak ternilai.dan sukar utk mendapat kan nya.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
= pikir kn seseorang.rinduuuuuuuu.

12.Saya akan cuba :
= buat yg terbaik utk parents saya.kerana saya sayang mereka!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
= until forever!

14.Telefon bimbit saya :
= dah xbunyi.sbb dye tgh mkn.hehe~

15.Bila saya terjaga dari tidur :
= saya tgk org sbelah.hani madu rupenyer! tgh berborak.

16.Saya paling meluat apabila :
= org suka mengongkong' saya.

17.Pesta/Parti adalah :
= tempat bersuka ria bersama teman.we'll gonna party tonite!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
= kitty.oh.damn!teringat shitoking!:(

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
= 5 tahun.xpikir pape.main je keja!

20.Hari ini :
= penat! telinga xberehat.

21.Malam ini saya akan :
= jumpa dia.hehe.

22.Esok pula saya akan
= pegi kelas lab org. chem ptg.

23.Saya betul-betul inginkan :
= dia. ;)

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
= alhamdulillah.dgn ciptaan Dia.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
= nk pegi ngan dia.hehe.

26.Makanan Barat atau Jepun :
= both.oh.lame xmkn sushi!

27.Bilik yang terang atau gelap:
= terang.gelap bnyk nyamuk.hee~

28.Makanan segera adalah :
= maggie!perisa tomyum favourite!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= "aku xtawu lg nk kuar kol brape." haish, dah 2 kali airen tanye nk kuar kol brape.penat nk jwb.

30.Siapa yang anda mahu Tag?
= anyone. :)

No comments: