Monday, March 28, 2011

shame oh!


Petang tadi pegi Putrajaya. taman cabaran. nama pon cabaran, so main benda2 extreme lah kann.

Dengan semangat yang berkobar kobar, pi lah sewa roller blade. *konon hebat mcm dulu lah kan*
zaman bila last aku main benda tuh.
first first pakai, memang tak stabil langsung. nyaris2 aku nak langgar motor depan aku. =__=

after 20 minutes, cehhh. hebat dah sket.
then, dah bley lari laju2. tapi nak break, still tak reti.
ada laaa sorg budak nih, main roller blade jugak. dari first aku main, asyik dok usha je. tawu lah kau pandai main budak kecik. deym! =__=

aku tengok dia lalu lalu depan aku, aku pon tanye lah dia. " Dik dik, macam mane nak break eh? "
main sopan aku tanye, tau dia jawab pe. " laaaa, break jelahh! "
amboii, sabar jelahh. aku pon tanya lagi, " yelahh, macam mane? "
dengan muka sememeh dia, " guna je break blakang. break jelahh. "
aku pon dok terkial kial lahh, guna break blakang. *actually taw ada break blakang, tapi tak reti nak guna. mengharapkan budak tuh tunjuk lah mcm mane nak guna. deym!*
dlm hati, ' thanks dik, kalau kau adik aku. dah lama aku siku siku kepala kau. '

part paling best, tgh dok syok main laju2. gedebuk! jatuhhhh.
waaaaaaaaaaaa! -_____-
dah lah depan aku budak2 laki main bmx, deymmmmm!
kalu ye pon, jatuh lah jauh sketttt.
nasib bek, dorg tak gelakk. senyum jeee.
sendiri jatuh, sendiri gelakk.
=))

rasa nak beli satu laa,
main lah mana2. geram! nakkk!

Love you lah org gila, habil rayyan!
=]



No comments: