Saturday, March 12, 2011

Macam macam

salam,
smlm dpt berita tergempar dari Jepun. Subahanallah.
bila tgk video2 on youtube, feels like wanna cry. I just can pray for them. Alhamdulillah, sni takde effect dari tsunami sana. sama2 berdoa ye kengkawan.


back to my life,
dah lama tak update kan? hee. lupe dah, saya ade blog rupa nya. huwahh,sampai mcm tuh skaliii. 0_o

hari ni, kenyang sangat hari ni. makan nasi kandaq. haaaa, dah mcm kandang dahh. =__=" kenyang sampai jalan pun, perut tinggal kat belakang. cumno tuh? this is my final exam month, so kira nya pas makan nak study lah kan. next week paper ari rabuu. duiinaaa, mentang2 paper hari rabu. bley lepak2 lagi kan. haha. start bukak note hematology. dah berjam jam topik satu. mane tak nyee, dok facebooking dari tadi. hee. Facebook, Facebook. boley juling mata taw dakk. @_@

si nas (roomate) dari tadi ulang alik depan aku, pastu tanya "hang stduy ka?" aku senyum jeee. =)
dia dtg usha balik, "macam tak jee"
aku senyum lagi. dlm hati jawab, memang tak laaa.hang tak nampak aku dok taip laju je nih. study apa nyaaa.

Bazz study laaa! cakap kat diri sndiri.
mcm mana nak study korg sibuk dok baca ape aku tulis. hee.
byep!

No comments: