Tuesday, July 27, 2010

.i love kids.

whatever happen when i look at kids, it can make me smile and feels calm. :) take a look at my first photo.




he's bigger now than i thought. :)
this is my beloved kid. muhammad akhil :) damn cute ryte? mat khia'. :))


second photo, i loved her so much.

geram annnn? hahaha. :) she's my nenek len punye cucu. paham ke? haha. tak pelah.



this is my beloved twins, which is the pink colour one. then, her brother Mohammad Daniel.


nak twins! nak twins! :))




she's hot! :) i just call her anis. name dia panjang sgt. lupe dah. hee. :))



ahha, ni time raya 2009. kat Melaka. but, i dun ever rmmber what her name. :) kire ni org jauh lah. tak brape kenal.




bdk comel.muka penuh. :) my anak sepupu.


dah ke brape photo dah neyy.malas nk kire. its all my cousin.

no such thing as raya without them. :)


this is my cousin. :) she's nadin. tak sampai setahun lagi.

senyum mcm ada makna plak. :))


antara budak yang dapat aku rembat.





feels like wanna touch my own baby. yeah. soon! cam tak sabar an. oih! dh pukul 4? damn! esok kelas pukul 9 doe! dah dah! esok maw puasa. :) salam guys.

No comments: